25 juni bezoek aan Lima

25 juni 2019 - Lima, Peru

s´morgens vliegen we van Cusco naar Lima ( hoofdstad van Peru) aan het einde van de ochtend gaan we met een bus naar het centrum van Lima , waar we tot 5 uur de tijd hebben voordat we terug vliegen naar Amsterdam. Eerst hebben we geluncht in een soort kantine restarant. Je kan daar alleen het dagmenu eten, voor heel weinig geld, maar het zat bijna vol met kantoorpersoneel (keurig geklede mannen en vrouwen) dus probeerden wij het ook het begon met een klein neutje daarna soep hoofdgerecht en toetje, alles eenvoudig maar echt niet slecht. Vervolgens hebben we een oud treinstation bezocht, waar ze nu een bibliotheek in hebben gevestigd. Daarna hebben we rondgelopen in de mooie koloniale binnenstad en natuurlijk de diverse winkels bekeken. Toen terug naar de bushalte om te vertrekken naar het vliegveld. Een medereiziger ging niet mee naar holland dus van hem en onze reisleider hebben we uitgebreid afscheid genomen en daarna het vliegtuig in voor een lange reis naar huis.